Uutiset

Kuusiolinna Terveyden tuottama Kuortaneen kotihoito nousi THL:n asiakaskyselyssä maakunnan kärkeen

– Meille Kuusiolinnassa laadukas ja vastuullinen vanhusten palvelutuotanto on erittäin tärkeää, ja tämän tuloksen pohjalta on hyvä jatkaa läheistä kumppanuutta hyvinvointialueiden kanssa, toteaa Kuusiolinna Terveyden toimitusjohtaja Juha Viitasaari. Arkistokuva.
– Meille Kuusiolinnassa laadukas ja vastuullinen vanhusten palvelutuotanto on erittäin tärkeää, ja tämän tuloksen pohjalta on hyvä jatkaa läheistä kumppanuutta hyvinvointialueiden kanssa, toteaa Kuusiolinna Terveyden toimitusjohtaja Juha Viitasaari. Arkistokuva.
Kuva: Reijo Heikkilä
  • Viiskunta

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, THL, on julkaisut vanhuspalvelujen ensimmäisen kansallisen asiakaskyselyn tulokset maakunnittain.

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueella kolmen kärkeen ylsi Kuusiolinna Terveyden tuottaman Kuortaneen kotihoito.

Kuusiolinna Terveys Oy tuottaa kotihoidon palveluita Kuusiokuntien alueella Alavudella, Kuortaneella, Soinissa ja Ähtärissä.

– Meille Kuusiolinnassa laadukas ja vastuullinen vanhusten palvelutuotanto on erittäin tärkeää, ja tämän pohjalta meidän on erittäin hyvä jatkaa läheistä kumppanuutta hyvinvointialueiden kanssa, toteaa Juha Viitasaari, Kuusiolinna Terveyden toimitusjohtaja.

Asiakasarviot ovat hänen mukaansa yksi osoitus siitä, että Kuusiolinnan ja julkisen sektorin hyvällä yhteistyöllä voidaan turvata monipuoliset ja vaikuttavat sote-lähipalvelut kunnissa.

Suuri kiitos kuuluukin osaaville työntekijöillemme ja heidän taidolleen kohdata asiakkaamme lämminhenkisesti sekä tehdä työtä koko sydämellään.
Juha Viitasaari

THL:n kyselyssä yksiköt arvioitiin seuraavien kategorioiden perusteella kotihoidon ja tavallisen palveluasuminen osalta: 1) Saan tarpeeksi apua ja palvelua, 2) Hoitajat ovat ystävällisiä, 3) Minulla on turvallinen olo ja 4) Toiveitani otetaan huomioon hoivassa ja palvelussa.

– Olemme koko henkilöstön puolesta iloisia asiakkailtamme saamistamme arvioista. Suuri kiitos kuuluukin osaaville työntekijöillemme ja heidän taidolleen kohdata asiakkaamme lämminhenkisesti sekä tehdä työtä koko sydämellään, Viitasaari jatkaa.

THL on koonnut yhteen parhaat asiakasarviot saaneet vanhuspalvelujen toimintayksiköt. Tiedot perustuvat THL:n kansalliseen Kerro palvelustasi -kyselyyn, joka toteutettiin 14.3.–15.6.2022. Tiedonkeruuseen osallistui yli 2 800 julkista ja yksityistä yksikköä ympäri Suomea.

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

    Jaa artikkeli