Sotatieteiden dosentti Ilmari Käihkö piti juhlapuheen Tammisunnuntain maakunnallisessa muistojuhlassa Alavudella.
Kuva: Tomi Kosonen
Sota loppuu sotimalla.
Tämä usein kuultu väittämä on tuttu myös Ilmari Käihkölle, Helsingin yliopiston ja Ruotsin maanpuolustuskorkeakoulun sotatieteiden dosentille.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Viiskunta Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit