Ähtärin eläinpuistossa asuvilla pandoilla on nyt järjestyksessä kolmas kiima-aika. Arkistokuva.
Kuva: Karoliina Syrjä
Ähtärin eläinpuisto tiedottaa sivuillaan, että Pandatalo on suljettuna pandojen kiima-ajan vuoksi 12.-19.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Viiskunta Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit